lördag 4 augusti 2012

Layout

Provar mig fram vad som kunde vara en passande layout för mig. Denna var verkligt passande. Jag som älskar böcker och älskar att läsa. Just nu är lättsmälta deckare favoriter för mig. Fast jag börjar känna en viss smygande avighet mot dem, men jag trycker undan den känslan och läser klart. Jag har fastnat för Mari Jungstedt. Det är intressant och roligt att följa med livet på Gotland och med Knutas, Karin och Emma och Johan.

Jag kan också rekommendera en annan lättsam serie som delvis utspelar sig på Gotland och det är Hervor och Mirjam. De är riktigt sköna!

3 kommentarer:

  1. Själv har jag läst 4 Paolo Coelho böcker på rad och känner att jag fått en överdos. Det räcker för ett tag nu.

    SvaraRadera
  2. Ähum. Kanske Marias barn har blivit litet äldre nu. Tänkte på din profil här till höger :)

    SvaraRadera
  3. Jo, barnen har blivit äldre...Jag undrar om jag själv åldrats i samma takt?!
    Fyra Paolo är för mycket, på raken. En i året brukar rekommendationen vara, beträffande Coelo..
    Jag är nu på min fjärde Jungstedt och det måste bli en paus nu. Too much är too much..

    SvaraRadera